Wat is weCare?

Het plezier van een goed onderhouden wagen

Wilt u onaangename verrassingen op uw onderhouds- of reparatiefacturen voorkomen? Met weCare(1) behoren onvoorziene kosten tot het verleden! Beheer uw budget optimaal dankzij dit voordelig onderhoudscontract voor uw wagen.

  • Een onderhoudscontract voor uw wagen dat u toelaat zorgeloos te rijden op een termijn van 3 tot 8 jaar. Voor particulieren van 30.000 km tot 210.000 km met vaste maandelijkse betalingen geldig in het officiële Belgische dealernet.
  • Dit contract dekt de kosten voor onderhoud, mechanische en elektrische herstellingen en slijtage* van uw wagen.
  • weCare omvat ook een technische bijstand waarmee u vergoed wordt voor kosten die niet door de Mobiliteitsgarantie** gedekt worden (ongeval, diefstal,..). 

 

SKODA MIG Motors Gent Noord

Waarom kiezen voor weCare?

  • weCare biedt de garantie op totale gemoedsrust aan de hand van een duidelijk en helder contract.
  • weCare biedt de garantie dat uw voertuig technisch altijd in perfecte staat verkeert. U kan te allen tijde uw voertuig laten onderhouden en/of herstellen.
  • U kan uw budget optimaal beheren door middel van een vooraf bepaalde kostprijs en geplande betalingen.
  • weCare biedt ook een meerwaarde bij de verkoop van het voertuig. Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw contract over te dragen aan de nieuwe eigenaar.
weCare MIG Motors Gent & Meetjesland - onderhoudscontract

Vraag inlichtingen aan een verkoper

Contacteer onze verkoopsdienst

Wat dekt weCare?

Een contract weCare dekt:

  1. Onderhoudsintervallen voorzien door de fabrikant of de wetgever.
    1. Onderhoud
    2. Onderhoudswerkzaamheden
    3. Versnellingsbak
    4. Verwarming
    5. Motorblok
    6. Diversen
  2. Mechanische en elektrische of andere herstellingen voor de goede werking van de wagen. (Voorbeelden: slangen, koppakkingen, kleppen, koplampen, ruitensproeiermotor, starter ... enz.
    1. Diversen
    2. Elektriciteit
    3. Motorblok
    4. Uitlaat
    5. Carburatie
    6. Verwarming/Airco
    7. Voor- en achterstel
    8. Schokdempers
    9. Versnellingsbak
    10. Cilinderkop
    11. Remmen voor- en achteraan
    12. Stuurinrichting
    13. Cardanassen
  3. Stukken waarvan de vervangingstermijn wordt bepaald door het gebruik ervan door de bestuurder (slijtage). (Bijvoorbeeld: accu, remplaten voor- en achteraan, ruitenwisser vooraan, koppeling, schokdempers, enz.)
    1. Diversen
    2. Schokdempers voor- en achteraan (behalve veren)
    3. Remmen voor- en achteraan
    4. Voor- en achteras
    5. Versnellingsbak

Niet gedekt door het contract weCare:

  • De banden en aanverwante werken (in optie voor fleetklanten).
  • Schade aan het koetswerk, de afdichting van de deuren, ruiten, open dak. Verkleuring, vervorming van de onderdelen en binnenbekleding. Cabriodak: esthetische schade of gebrek aan onderhoud of gebruik dat niet overeenstemt met de gebruiksaanwijzing van de wagen. Leer- en stofbekledingswerken.
  • De vervanging van stukken die niet noodzakelijk zijn voor de werking van de wagen (bv. zetelbekleding, versnellingshendel en balg, handgreep, verkleurd dashboard, versleten stuurwiel, vloertapijt ...).
  • Achteraf gemonteerde accessoires, tuning of mechanische of elektronische wijzigingen aan de wagen.
  • Update navigatie van een navigatie-DVD. GPS-updates.
  • Geluidsvermindering (van de bekledingen/het dashboard ...), tenzij het geluid de voorloper is van een toekomstig defect.
  • De koppeling na vroegtijdige slijtage of niet-conform gebruik.
  • Vakantieonderhoud.
  • Additionele brandstoffen en/of toegevoegde brandstoffen (AdBlue bv.).
  • De werken aan accessoires die niet van de fabriek komen, zelfs wanneer ze bij de concessiehouder gemonteerd zijn.
  • Wassen en onderhoud van het leer.
  • Werken uitgevoerd buiten het officiële net.
  • Seizoensgebonden nazichten.

Nieuw vanaf december 2021!

weCare 2.0

 

 

weCare Silver

  • Onderhoud
  • Slijtage

weCare Gold

  • Onderhoud
  • Slijtage

+ Verlengde garantie

weCare Platinum

  • Onderhoud
  • Slijtage

+ Verlengde garantie

+ Winter- en zomerbanden (incl. wissel en bandenhotel)

Contacteer een verkoper

Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:
Selecteer voor welk(e) merk (en) u gecontacteerd wilt worden:

*Niet geldig voor banden tenzij u hier als FLEET-klant exclusief voor intekent.

** weCare organiseert en dekt eveneens de kosten die niet gedekt zijn door de Mobiliteitsgarantie: ongeval, diefstal, poging tot diefstal en vandalisme. De Mobiliteitsgarantie neemt de depannagekosten, de kosten voor een vervangwagen of de hotelkosten op zich (beperkingen: zie de algemene voorwaarden van de weCare assistance).

(1) weCare is een product van D'Ieteren Automotive n.v., maatschappelijke zetel : Maliestraat 50 - 1050 Brussel - België - RPR Brussel, KBO 0466 909 993, FSMA 047196cA. Raadpleeg de algemene voorwaarden van een weCare contract voor meer informatie.