Een offerte op maat?

Kies voor zorgeloos rijplezier met een onderhoudscontract dat perfect bij uw wagen en rijstijl past. Vraag vandaag nog een offerte op maat en ontdek welk weCare-pakket het best bij u past.

Contact opnemen

weCare bijstand (inbegrepen bij Silver, Gold en Platinum)

Bijkomende bijstand 24u/24u / Pechverhelping + wegslepen + vervangwagen (bij immobilisatie voertuig)

Wat wordt er niet gedekt?

De weCare Silver, Gold en Platinum contracten dekken geen herstellingen of vervangingen die voortkomen uit externe oorzaken, ongevallen, of onjuist gebruik door de klant. Ook zijn bandenvervanging (behalve bij Platinum-contracten binnen het officiële netwerk), accessoires en gerelateerde werkzaamheden, GPS-updates, additieven zoals AdBlue, carrosserie- en bekledingswerkzaamheden, het onderhoud van leder of het wassen van het voertuig uitgesloten. Verder worden herstellingen door niet-merkbrandstof, storende geluiden zonder directe impact op de werking, en hoogspanningsbatterijen van elektrische en hybride voertuigen niet gedekt. Ook werken uitgevoerd buiten het officiële netwerk, seizoensgebonden nazichten, en herstellingen tijdens de wettelijke garantieperiode vallen niet onder deze contracten.

Liever een verlengde garantie?

Met de EXTENDED WARRANTY kunt u de garantie van uw wagen verlengen, los van de weCare packs, voor maximaal 5 jaar of 150.000 km. Dit contract, dat binnen 30 dagen na levering moet worden ondertekend en in één keer betaald, dekt belangrijke herstellingen aan de ophangingssystemen, voor- en achteras, remsysteem, motor, versnellingsbak, stuurinrichting, verwarming/airco, elektriciteit en diverse onderdelen zoals laadkabels, cardanassen, en verlichting. Zo bent u verzekerd van uitgebreide bescherming voor zowel mechanische als elektrische onderdelen van uw voertuig.

Contacteer ons voor meer info

Verlengde garantie MIG Motors