weCare
Wilt u onaangename verrassingen op uw onderhouds- of reparatiefacturen voorkomen? Met weCare(1) behoren onvoorziene kosten tot het verleden! Beheer uw budget optimaal dankzij dit voordelig onderhoudscontract voor uw wagen.
![](/sites/default/files/styles/header_image_new/public/2021-11/wecare-onderhoudscontract-migmotors-gent.jpg?itok=zzPBQMdu)
Wat is weCare?
Het plezier van een goed onderhouden wagen
Wilt u onaangename verrassingen op uw onderhouds- of reparatiefacturen voorkomen? Met weCare(1) behoren onvoorziene kosten tot het verleden! Beheer uw budget optimaal dankzij dit voordelig onderhoudscontract voor uw wagen.
- Een onderhoudscontract voor uw wagen dat u toelaat zorgeloos te rijden op een termijn van 3 tot 8 jaar. Voor particulieren van 30.000 km tot 210.000 km met vaste maandelijkse betalingen geldig in het officiële Belgische dealernet.
- Dit contract dekt de kosten voor onderhoud, mechanische en elektrische herstellingen en slijtage* van uw wagen.
- weCare omvat ook een technische bijstand waarmee u vergoed wordt voor kosten die niet door de Mobiliteitsgarantie** gedekt worden (ongeval, diefstal,..).
![SKODA MIG Motors Gent Noord](/sites/default/files/styles/vrije_dimensie/public/2021-11/026-edit_0.jpg?itok=FEstxKZF)
Waarom kiezen voor weCare?
- weCare biedt de garantie op totale gemoedsrust aan de hand van een duidelijk en helder contract.
- weCare biedt de garantie dat uw voertuig technisch altijd in perfecte staat verkeert. U kan te allen tijde uw voertuig laten onderhouden en/of herstellen.
- U kan uw budget optimaal beheren door middel van een vooraf bepaalde kostprijs en geplande betalingen.
- weCare biedt ook een meerwaarde bij de verkoop van het voertuig. Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw contract over te dragen aan de nieuwe eigenaar.
![weCare MIG Motors Gent & Meetjesland - onderhoudscontract](/sites/default/files/styles/vrije_dimensie/public/2021-11/wecare-migmotors-carrosserie-herstelling-edit.jpg?itok=9vo-r80s)
Vraag inlichtingen aan een verkoper
Wat dekt weCare?
Een contract weCare dekt:
- Onderhoudsintervallen voorzien door de fabrikant of de wetgever.
- Onderhoud
- Onderhoudswerkzaamheden
- Versnellingsbak
- Verwarming
- Motorblok
- Diversen
- Mechanische en elektrische of andere herstellingen voor de goede werking van de wagen. (Voorbeelden: slangen, koppakkingen, kleppen, koplampen, ruitensproeiermotor, starter ... enz.
- Diversen
- Elektriciteit
- Motorblok
- Uitlaat
- Carburatie
- Verwarming/Airco
- Voor- en achterstel
- Schokdempers
- Versnellingsbak
- Cilinderkop
- Remmen voor- en achteraan
- Stuurinrichting
- Cardanassen
- Stukken waarvan de vervangingstermijn wordt bepaald door het gebruik ervan door de bestuurder (slijtage). (Bijvoorbeeld: accu, remplaten voor- en achteraan, ruitenwisser vooraan, koppeling, schokdempers, enz.)
- Diversen
- Schokdempers voor- en achteraan (behalve veren)
- Remmen voor- en achteraan
- Voor- en achteras
- Versnellingsbak
Niet gedekt door het contract weCare:
- De banden en aanverwante werken (in optie voor fleetklanten).
- Schade aan het koetswerk, de afdichting van de deuren, ruiten, open dak. Verkleuring, vervorming van de onderdelen en binnenbekleding. Cabriodak: esthetische schade of gebrek aan onderhoud of gebruik dat niet overeenstemt met de gebruiksaanwijzing van de wagen. Leer- en stofbekledingswerken.
- De vervanging van stukken die niet noodzakelijk zijn voor de werking van de wagen (bv. zetelbekleding, versnellingshendel en balg, handgreep, verkleurd dashboard, versleten stuurwiel, vloertapijt ...).
- Achteraf gemonteerde accessoires, tuning of mechanische of elektronische wijzigingen aan de wagen.
- Update navigatie van een navigatie-DVD. GPS-updates.
- Geluidsvermindering (van de bekledingen/het dashboard ...), tenzij het geluid de voorloper is van een toekomstig defect.
- De koppeling na vroegtijdige slijtage of niet-conform gebruik.
- Vakantieonderhoud.
- Additionele brandstoffen en/of toegevoegde brandstoffen (AdBlue bv.).
- De werken aan accessoires die niet van de fabriek komen, zelfs wanneer ze bij de concessiehouder gemonteerd zijn.
- Wassen en onderhoud van het leer.
- Werken uitgevoerd buiten het officiële net.
- Seizoensgebonden nazichten.
Nieuw vanaf december 2021!
weCare 2.0
weCare Silver
- Onderhoud
- Slijtage
weCare Gold
- Onderhoud
- Slijtage
+ Verlengde garantie
weCare Platinum
- Onderhoud
- Slijtage
- Verlengde garantie
+ Winter- en zomerbanden (incl. wissel en bandenhotel)
Contacteer een verkoper
*Niet geldig voor banden tenzij u hier als FLEET-klant exclusief voor intekent.
** weCare organiseert en dekt eveneens de kosten die niet gedekt zijn door de Mobiliteitsgarantie: ongeval, diefstal, poging tot diefstal en vandalisme. De Mobiliteitsgarantie neemt de depannagekosten, de kosten voor een vervangwagen of de hotelkosten op zich (beperkingen: zie de algemene voorwaarden van de weCare assistance).
(1) weCare is een product van D'Ieteren Automotive n.v., maatschappelijke zetel : Maliestraat 50 - 1050 Brussel - België - RPR Brussel, KBO 0466 909 993, FSMA 047196cA. Raadpleeg de algemene voorwaarden van een weCare contract voor meer informatie.