Wanneer onze WONDERCAR-carrosserie contacteren?

Verkoop occasie

Verkoop occasie

Verkoopt u uw wagen? Zorg dat hij in perfecte staat is. Zo verkoopt u hem makkelijker.

Gepassioneerd

Gepassioneerd

Rijdt u graag met een wagen die pico bello in orde is? Wij zorgen voor een onberispelijke carrosserie.

Einde leasing

Einde leasing

Lever jouw leasewagen in in de staat zoals je hem ontving.

Ongeval

Een ongeval gehad?

Of het nu om kleine of grote schade gaat, of u nu verzekerd bent of niet, neem contact op met onze carrosserie om uw wagen te herstellen.

Nieuwe bestuurder

Nieuwe bestuurder

Onze carrosserie zorgt ervoor dat de volgende bestuurder met een nette wagen vertrekt.

Voor elk schadegeval een herstellingsprogramma.

Smart repair

Smart Repair is de verzamelnaam voor al onze snelle hersteltechnieken voor:

  • de carrosserie van een wagen
  • de velgen
  • de ramen
  • sommige interieurelementen (leder, stof, kunstleder, plastic)

Day repair

Als een traditionele carrossier drie dagen nodig heeft voor een herstelling, met of zonder vervanging van onderdelen, dan kan WONDERCAR hetzelfde werk in sommige gevallen binnen 1 dag doen.

Wij passen Smart Repair technieken toe op grotere schade, om zo de kosten en de hersteltermijn te drukken. Onze werkplaatsen zijn uitgerust met de nieuwste technologie en onze medewerkers zijn speciaal opgeleid in de recentste technologische innovaties.

Total repair

Een zwaarder ongeval gehad? Dan zijn er wisselstukken nodig om uw wagen te herstellen.

WONDERCAR herstelt alle merken met originele stukken, tegen de vastgelegde prijs en binnen de afgesproken timing. Zonder verrassingen. En omdat onze specialisten werken met de beste materialen blijft uw originele constructeursgarantie gewoon gelden.

De 6 onderdelen van het carrosserie-verhaal.

1. Het ongeval

U heeft een ongeval. Met of zonder tegenpartij: u dient steeds een aanrijdingsformulier in te vullen. Enkele tips hierbij:

  • Neem foto’s met uw smartphone van de plaats van het ongeval en van de voertuigen.
  • Noteer plaats en rijrichting van het ongeval
  • Neem nota van naam en adres van eventuele getuigen

2. De aangifte

Uw verzekeringsmaatschappij of -makelaar moet op de hoogte worden gebracht van het ongeval aan de hand van het aanrijdingsformulier. U kan dit ook per mail opsturen. Samen met het formulier ontvangen zij ook graag de naam van de carrosserie waar u de wagen wenst te herstellen, dewelke u onderaan deze pagina terugvindt.

3. De foto expertise

Als MIG Motors de opdracht ontvangt van de verzekeringsmaatschappij of van u rechtstreeks, nodigen wij u graag uit met het voertuig om gedetailleerde foto’s te nemen van de schade. Dit is nodig om een zo correct mogelijk bestek op te maken voor u, voor de verzekering of voor de expert.

4. De afspraak

Wanneer we de goedkeuring ontvangen van de expert, wordt u gecontacteerd om een hersteldatum vast te leggen.

5. De herstelling

U brengt de wagen tot bij MIG Motors of wij komen de wagen ophalen. Ons WONDERCAR-team van experten gaat aan de slag voor u. Wij contacteren u zodra de wagen klaar is.

6. De factuur

Als U de goedkeuring geeft aan de verzekeringsmaatschappij zal de factuur rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij aangeboden worden voor betaling, in plaats van aan U. 

Carrosseriebezoek plannen?

Heeft u schade aan de carrosserie van uw wagen? Kom dan snel met ons in contact voor een op maat gemaakte oplossing! Weet dat u kan vertrouwen op het voltallige MIG Motors WONDERCAR-team.

Onze carrosserieën zijn gecentraliseerd op 2 locaties:

Wondercar Applicatie MIG Motors

Nog eenvoudiger en sneller met de WONDERCAR-applicatie

Maak het uzelf gemakkelijk en ontvang uw bestek via onze app. Neem een foto van de schade, stuur ze rechtstreeks naar ons door en krijg binnen de 4 uur* een duidelijk bestek.

(*maandag-donderdag 7u30-17u30, vrijdag 7u30-17u)

Download hier de gratis WONDERCAR-applicatie:

Apple Store  Google Play